Nöjd och missnöjd

2012-09-04 @ 16:49:01 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013

Lite så kan man väl beskriva hur det känns nu efter att först ha hoppat stockarna på sanni och sedan ridit ut på Flechen.

Sanni skötte sig väldigt bra måste jag särskrev och snäll och fick bara ett endaste minimalt busanfall, o då blev hon mest arg då jag bad henne att gå fram mer än vad damen orkade med! Men i övrigt skötte hon sig väldigt bra även om min tidning inte var den bästa.

Flechen däremot gick ingenting bra med. Eller jo han var snäll på vägen ut i skogen och på vägen hem. Red lite på banan där stockarna ligger o allt gick kaos. Han knäppte mest av nacken och jag hade inga som helst möjligheter att håll koll på alla hans bogar och honom överlag. Så hoppade istället två stockar vilket han gjorde bra. Och red sedan hem istället. Gör ett nytt försök imorgon, då på det vanliga bettet så att han inte knäpper av så och blir opåverkbar.

Nu sitter jag och väntar i stallet hos flechen. Har lite att hjälpa till med och fixa innan jag beger mig av mot jfk för Us möte, så opepp >.<

/Hanna


Kommentarer
Postat av: Emelie

mobilinlägg eller? ;)

Svar: Det kan du lita på ;)
dailyhorses.blogg.se

2012-09-05 @ 20:27:13
URL: http://emelievilhelmsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback