Min stjärna

2012-09-03 @ 21:00:31 | Hanna • Fleche Gallant | © DailyHorses 2013
Åh vad jag har saknat honom, min underbara älskade vänm Flechen!
 
Bara att få gå och hämta honom i hans hage idag gjorde dagen lite bättre. Att få sitta upp och verkligen känna att "här, här hör jag hemma" det var helt underbart! Har nog inte riktigt själv förstått hur mycket jag verkligen älskar honom förrens nu, min fina prins♥
 
Blev hur som helst lite trim på banan. Tänkte arbeta med lite lösgörande arbete men det behövdes verkligen inte. Han var mycket mjuk och fin i kroppen och förvånandsvärt arbetsvillig. Jobbade bara lite lätt i alla gångarter i ca 30 minuter. Log hela ridpasset igenom på min fina underbara prins♥
 
Musik i öronen på hög volym, världens finaste Flechen och ett grymt ridpass, bättre än så blir det inte!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback