Min stallfria dag

2012-09-17 @ 20:41:39 | Gemensamt • Allmänt | © DailyHorses 2013
Tanken är att måndagar ska vara den dag jag "slipper" vara i stallet och istället kan ägna mig åt plugg och annat som behöver göras men den planen sprack för idag när Veronica smsade och frågade om jag kunde rida Sune. Jag tar varje chans jag kan att rida honom så tackade självklart ja!
 
Han skulle ridas för att se om och hurpass halt han är. Dessutom måste han röra på sig fram till återbesöket så det blev lite ridning i paddocken tillsammans med en storhästgrupp så ridläraren kunde kolla på honom samtidigt. Det kändes att han inte var okej, han var mjuk och fin men jag kände att han inte kunde belasta benet ordentligt och efter att ha travat lite i varje varv för att se att det inte bara var att han var stel och ovan så konstaterade vi att han var halt. Inte bara litegrann som var svårt att se eller känna utan riktigt halt, igen. Nu har han varit halt i fem månader och detta återbesök blir det sjätte, min älskeponny! :( ♥
 
Love you! ♥


Kommentarer
Postat av: Julia

Såg när du red honom, red ju i storhästgruppen och du rider sjukt fint! Verkligen jättejättebra! :) <3

Svar: Tack så jättemycket, sådanna kommentarer värmer verkligen! :)
dailyhorses.blogg.se

2012-09-17 @ 21:13:27
URL: http://Teamtc.blogg.se
Postat av: Sara

gud så tråkigt :(

2012-09-17 @ 21:15:44
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback