Min helg

2012-09-28 @ 13:12:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Kom just på hur grymt mycket jag har att göra i helgen, men gud vad kul det ska bli!
 
Idag när jag slutar skolan vid två åker jag direkt till Charlies som har rea och kollar läget där, hittar jag nått till kanon pris lär det följa med hem ;) Sedan är det snabba puckar som gäller, 15,00 ska jag infinna mig på JFK för att agera hästskötare åt bästa Erica på de stora nationella hopptävlingarna som hålls där nu i helgen!
När tävlingarna är slut kommer jag vara kvar på anläggningen och vara nattvakt och ha ansvar och koll över de hästar som står uppstallade under nätterna. Stort och rätt tugnt arbete som inte innefattar mycket sömn men det ska bli kul ändå, hänger ju med underbara vänner hela kvällen♥
 
Lördagmorgon blir det tidig uppgång, morgonfodring av alla hästar och sedan hjälpa Erica lite innan jag själv hoppar i tävlingskläderna och beger mig till en lokalhoppning med Flechen! När vi har startat väntar möte för min del och sedan ännu en natt uppe på JFK som nattvakt.
 
Även söndag kommer spenderas på tävlingarna där uppe då jag kommer att hjälpa Erica med alla hennes hästar, kommer att bli så sjukt kul att se henne rida hennes klasser, riktigt bra insperation! Bland annat är det debut i 145cm för en av hästarna om det går som det ska, kommer bli grymt bra! :D
 
Erica och Aragon 140cm, förhoppningsvid blir det debut i 145cm i helgen för dom! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback