Min dag

2012-09-10 @ 21:29:56 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Har inte mått nått vidare idag, vart trött och hängig hela dagen och mest längtat efter bättre tider.
 
Var iallafall på praktiken, red en fyra åring som faktiskt var väldigt trevlig. Kan nog lite en fin liten dressyrpolle så småning om. Red även en annan häst och det gick väl helt okej. Lugn dag även idag, hade inte överdrivet mycket att göra utan borstade lite hästar och liknande.
 
Nu till dagens höjdpunkt! När jag kom hem vad jag duktig och städade och fixade lite. Sen skulle jag bara lägga mig och slappa och titta på film, och STENSOMNADE! Sov i nästan tre timmar och var ändå trött när jag vaknade! Tror jag behövde det faktiskt. Har massa ont i huvudet nu så ska nog sätta på ännu en film och förhoppninsvis somna ännu en gång så jag är utvilad tills imon!
 

Kommentarer
Postat av: SANDIS - tro på dig själv.

hejhej fin blogg! :)

2012-09-10 @ 22:26:52
URL: http://saaandis.blogg.se
Postat av: sara

vilket gymnasium går du på egentligen? :)

2012-09-11 @ 10:39:24
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback