Lördag

2012-09-08 @ 09:53:00 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Börjar dagen med att cykla till JFK om bara en liten stund. Ska hjälpa till och longera en grupp som ska lära sig att galoppera, har gjort det endel gånger och är ganska långtråkigt men ibland får man ställa upp ändå. Efter det ska jag hjälpa till med Morning. Hjälper nog henne att rida först och sedan tar jag galoppen på slutet. De är så söta för de har börjat plugga dressyrprogram inför klubbdressyren som ska vara om nästan två månader. ;)
 
Sedan cyklar jag till Bull (varför plågar jag migsjälv så?) och trimmar lite på banan tror jag. Vill behålla känslan från träningen i torsdags så det får bli dagens motion för honom. Resten av dagen sedan består av plugg, plugg, plugg och lite bloggning. Vad ska ni hitta på idag?
 


Kommentarer
Postat av: sanna kron

fin häst! Grym blogg! :)

2012-09-08 @ 17:39:04
URL: http://sannakron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback