Kvalitet framför kvantitet

2012-09-14 @ 13:37:11 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Tar det lite lugnt med bloggen ett tag, som Hanna. Ska inte sluta uppdatera såklart utan uppdateringen blir på mina villkor och när jag tycker det är roligt. Hellre kvalitet framför mängd, så kör vi på ett tag nu tills jag känner för att vara 100% fit for fight igen. Det blir bättre att ha det så ett tag framöver nu tills jag fått tillbaka massa motivation. Det blir aldrig bra att tvinga ur sig inlägg!
 
Har håltimma och nu måste jag verkligen sätta igång med lite skolarbete. Känner mig ganska stressad över allt vi har, mängder med läxor, prov och inlämningar som ska vara klara. Jag tycker lärarna sätter lite väl höga krav ibland, något liv utanför skolan måste vi väl få ha? Fast jag undrar vad de som inte håller på med hästar gör på vardagarna.. De har ju mängder med timmar att plugga på så de borde inte klaga att de inte har tid.. ;)
 
Vi hörs senare, på mina villkor. Är jag motiverad till att blogga så får ni inlägg, så stay tuned!
 

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Himla fin blogg!

2012-09-15 @ 18:51:32
URL: http://yassei.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback