Hoppträning 26/9

2012-09-28 @ 08:57:00 | Hanna • Filmer | © DailyHorses 2013
Hoppträningen på Flechen i Onsdags gick både bra och lite sämre ibland. Han var emtremt vänsterstel i framridningen och kändes inte alls helt okej i den sidan. Dock har Bull sparkat honom på halsen så han hade ett sår och och var ganska svullen och öm där, så det kan ha varit så att det tog emot att ställa igenom i den sidan.
 
Själv hoppningen gick dock väldigt bra tycker jag! Känns som om jag hittat ännu lite fler knappar på hur jag ska hoppa honom sedan jag började träna för Erica, så himla kul! Har nu lättare att hålla galoppen hela vägen fram och ha en jämn och fin galopp hela banorna igenom. Även Flechen verkar mycket nöjdare och hoppar stundtals riktigt fina språng. Underbara hästen! ♥
 
Becka var med och filmade så här kommer en film från sista rundan. Kom lite fel på något hinder i början men slutet av banan kändes kanonbra, vad tycker ni? :)
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Snygg blogg! :)

2012-09-28 @ 09:13:57
URL: http://idawoxliiin.blogg.se
Postat av: Sanna

Haha jag älskar att Tommy påpekar att du klappar med rätt hand^^

2012-09-28 @ 11:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback