Hemma

2012-09-26 @ 22:02:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Är hemma från hoppträningen och har äntligen fått lite mat i mig! (är en sådan människa som verkligen måste äta direkt efter träning, blir galet hungrig av att ansträng mig!) Hoppträningen idag måste jag säga gick väldigt bra i slutet, men ett mer detaljerat inlägg om det kommer under morgondagen, nu ska jag krypa ner i sängen och sätta på OC och bara ta det lugnt. (Japp alla ni som känner mig vet att jag kommer att sova inom 10 minuter ;) )
 
Känns riktigt bra inför helgens tävling måste jag säga! :D
 

Kommentarer
Postat av: Caroline

Säljer detta fina spetslinne i jätte fint skick! Ta gärna en titt http://www.tradera.com/fint-spetslinne-bikbok-auktion_342738_164817499
Fler kläder inom kort!

Hur högt hoppar du föresten, själv vågar jag nästan inte hoppa mer en 70 cm haha :D

Svar: Jag har väl ingen gräns på hur högt jag hoppar, har hoppat 140cm, vet jag att hästen har kapaciteten så är det inga problem för min del att hoppa högt :) Men vanligtvis är det inte över 120cm :)
dailyhorses.blogg.se

2012-09-26 @ 22:17:39
URL: http://hhejc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback