Hello

2012-09-30 @ 15:12:28 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Gårdagen var riktigt lyckad måste jag säga! Började dagen tidigt med att hoppa Bull i ösregnet. Han var väldigt pigg och ville inte riktigt lyssna men tränade lite omhoppningssvängar och tempoväxlingar och överlag är jag nöjd. Sedan var det ju dags för att vara dop-fotograf men plötsligt var jag bröllopsfotograf också, åh så fint det var! De hade planerat att gifta sig precis efter dopet och det var en överraskning för de flesta. Sedan var det fest hela kvällen med både gamla och nya vänner, riktigt roligt! :)
 
Idag har jag hunnit skritta Bull en bit och sedan fixat alla stallsysslor vilket tog väldigt lång tid, känner mig som en zombie idag. ;) Senare är det stallmöte som gäller!
 

Kommentarer
Postat av: Sofia :)

Hejsan! Vet ju att ni kan endel om att fota och kameror osv, så tänkte kolla om ni kanske kan hjälpa mig lite vad som kan vara en bra kamera för mig i detta inlägget, kolla där så får ni veta lite mer vad jag söker osv! <3 :D

http://sagoponnisar.blogg.se/2012/september/systemkamera-d.html

2012-09-30 @ 17:58:20
URL: http://sagoponnisar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback