Helgen

2012-09-28 @ 17:02:00 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Min helg kommer också vara fullproppad, precis som Hannas. Det känns som det alltid är så nu för tiden, fullt ös och inte en lugn stund, men det är kul!
 
Idag: Efter skolan tar jag mig en sväng på stan och ska försöka hitta en klänning eller fin topp till ett dop imorgon. Sedan ska jag upp till Bull och fixa allt och rida. Förmodligen kommer det vara mörkt då så får sätta på strålkastarna på banan och trimma igenom honom lite.
Imorgon: Först ska jag till Bull och hoppa på banan och efter lunch ska jag fotografera ett dop. Där kommer jag tillbringa resten av kvällen sedan skulle jag tippa på!
Söndag: Förmiddagen går åt Bull och på eftermiddagen ska jag hjälpa till som funktionär och fotograf på de nationella tävlingarna på JFK. Ska bli roligt att få se Erica och de hästar hon ska ha med i de högre klasserna och självklart alla andra duktiga ryttare på den nivån!
 
Det är ju dessutom Charlies-rea hela helgen och jag hade jättegärna velat åka dit och kollat. Finns mycket saker jag gärna hade fyndat nu på rean men jag har verkligen inte tid att åka dit någon gång. Får se om jag kan trycka in det någon gång under helgen!
 
 
Beroende på hur mycket tidsinställda jag kommer hinna med att fixa mellan alla sakerna så kommer ni nog få endel mobilbloggning. Men ni får väldigt gärna ge tips på inlägg! Vad vill ni läsa i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback