Full rulle

2012-09-02 @ 14:29:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013

Är på väg hem från JFK nu och har varit igång sedan nio i morse. Motivationen till det mesta har varit i botten hela dagen men det blev bättre av att få rida en sväng på Sune. Vi skrittade och travade i skogen och han var riktigt mjuk och fin när jag krävde lite av honom, duktig ponny! Bull promenerade jag bara med en sväng för att rensa tankarna, det var välbehövligt!

Har även ridit en annan liten ponny idag men henne berättar jag mer om när jag kommer hem! ;)

Halvcharmig bild på Bull från idag!


Kommentarer
Postat av: Elsa ♥

Jätte fin blogg!

2012-09-02 @ 16:06:37
URL: http://stjernkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback