Flechens vecka

2012-09-03 @ 13:49:00 | Hanna • Fleche Gallant | © DailyHorses 2013
I förra inlägget fick ni veta lite hur min vecka kommer att se ut så tänkte låta er ta lite del även i Flechens vecka. Han har även fått en ny medryttare nu som kommer att rida en dag i veckan så att jag hinner med allt annat jag måste hinna också. Skönt att veta att han inte blir lidande för att jag har annat för mig ibland. Och dessutom är det en super gullig tjej och Flechen trivs verkligen med henne så det kommer nog att bli super!
 
Såhär kommer hans vecka att se ut iallafall:
 
Måndag: Trim på banan/Vila
Tisdag: Uteritt, hoppa lite stockar?
Onsdag: Lösgörande arbete på banan/jogging i skogen
Torsdag: Medryttaren rider
Fredag: Vila
Lördag: Hoppning/Uteritt
Söndag: Hoppning/Uteritt
 
Allt är inte helt spikat än men tror att det kommer se ut typ såhär. Sedan beror det ju också lite på väder och vind eftersom jag ej har tillgång till ridhus hemma. Men hitills har vi inte dött av dåligt väder så det lär inte hända idag heller ;)
 
Längtar efter att få komma ut och tävla!♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback