Fina Bonny

2012-09-20 @ 20:33:20 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Hoppade fina Bonny idag första gången efter skadan, hon var väldigt pigg och glad och hade lite väl bråtom ibland. Men det är bara att själv sitta och vänta och sedan vara med henne när avsprånget kommer. Fick lite bråtom själv en gång och då gick det helt plötsligt väääldigt fort efter ;)
 
Erica satt även upp och trimmade lite efter att jag hoppat för att visa hur hon menade under framridningen. Visade var Bonny egentligen kan och shit vad fin hon är alltså ♥ Att jag får den här chansen är fortfarande helt otrolig, ska ta tillvara på varje sekund utav det! Ett inlägg om mitt projektarbete kommer att komma upp inom en snar framtid där jag kommer berätta mer om varför jag rider Bonny och hur planen kommer att se ut!
 
Världens bästa Erica och världens bästa Bonny ♥♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback