Effektivt

2012-09-19 @ 21:43:01 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Från att jag cyklade hemifrån till stallet tog det lite mer än en timma tills jag var hemma igen, så smidigt! Det var ungefär så lång tid som det tog att bara ta sig enkel resa till det förra stallet, älskar detta.
 
Blev en vilodag för Bull idag alltså som ni kanske förstod. Hade ingen vidare motivation och då fick han stå inne i boxen med täcke på och mumsa ur hönätet, tror han uppskattade det. Imorgon blir det träning i alla fall, kanske att jag rider lite men annars rider Veronica. Det beror helt på hur han känns och om jag kan lösa problemen, vissa dagar bara stretar han ju emot och vissa är han finfin. Vi får se om han vill samarbeta imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback