Dödligt trött

2012-09-23 @ 21:22:36 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Denna dagen har varit alldeles för lång och min kropp är helt slut, lika så mitt huvud. Känner att jag börjar bli sjuk nu också, en förkylning passar verkligen INTE in i mitt schema just nu!
 
Flechen var rätt stel och jobbig idag när jag red, men det var inte helt rättvist mot honom att skriva så heller. Jag orkade verkligen inte att rida ihop honom ordentligt och hade huvudet i en helt annan värld. Men men imorgon är det dressyrträning som gäller, åh jag jag önskade att det skulle stå HOPPträning där.. Hahah nej det får vänta tills på Onsdag :P
 
Nu ska jag iallafall sova, tidig uppgång imon för ännu en måndag, behöver jag ens säga hur mycket jag önskar att måndagen redan var över? Galet opepp!
 
Sängen nästa, vi hörs under morgondagen!
 
Min prins och jag hoppar typ världens minsta hinder ;)

Kommentarer
Postat av: Jfktjejer

Hej! :)
Jag tycker inte det är så snällt att skriva så som du gjorde nu. "över världens minsta hinder"... Det finns folk som läser er blogg dagligen som är på den nivån och är stolta över att dem kommer över en oxer på 60 cm. Tänk dig för lite, sen får ju alla skriva vad de vill, men bara en tanke! :)

2012-09-23 @ 21:32:17
URL: http://Jfktjejer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback