Bra start

2012-09-21 @ 11:24:48 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Har haft en väldigt bra start på dagen måste jag säga, startar Fredagarna med idrott direkt på morgonen och jag måste säga att det verklgien passar mig sjukt bra! Ofta är man ju rätt seg på fredagarna då man har gått en hel vecka i skolan och man vet att det snart är helg. Men att börja dagen genom att ta ut sig rent fysiskt passar verkligen mig så himla bra!
Var och gymade idag och jag körde rätt rejält på mage och rygg så kommer nog att ha en ganska rejäl tränignsvärk imorgon men det är det värt!
 
Idrotten på morgonen får mig vekrligen att vakna till och mot alla ods så presterar jag faktiskt bäst i skolan på fredagar efter att ha gått ha lite fysiskaktivitet på morgonen! Så nu har jag läst igenom en hel massa uppgifter som ska göras de kommande veckorna, det blir nog inte allt för roligt men heller inte allt för svårt ;)
 
Men nu är det dags för lunch, jag är vrålhungrig så hoppas resturangen har något bra på menyn idag ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback