Back to school

2012-09-04 @ 08:21:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Chill skoldag på schemat idag måste jag säga. Ska vara i skolstallet hela dagen vilket antagligen inte kommer att vara speciellt ansträngande ;) Om vädret håller sig någorlunda okej ska vi rida ut och hoppa lite stockar idag, hoppas! (För er som ej vet det så är vi på jfk, alltså ridskolan jag tränar på en gång i veckan, när vi är i stallet med skolan) Så hoppas innerligt att jag får hoppa Sannibus på stockarna, hon tycker det är så kul ♥
 
Men nu måste jag skynda mig så jag inte missar skjutsen, underbart med snälla vänner med körkort! Tack bästa Emelie för att du typ jämt kör på mig (A)♥
 
Bara för att jag älskar henne så♥
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ingen fara bäääästaste hanna :D

2012-09-05 @ 20:53:56
URL: http://emelievilhelmsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback