Anmäld

2012-09-09 @ 10:43:14 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Nästa söndag är det klubbhoppning och jag har anmält mig på c-ponnyn Zlatan som står på ridskolan. Har hoppat honom en gång innan, vilket var när vi lite spontant gick in och hoppade 80 cm under en klubbhoppning i vintras eftersom han varit jobbig med barnen som hoppat tidigare. Det var första gången jag hoppade honom, så snacka om spontant, men det gick bra och han skötte sig bra. Han sprang vid sidan av ett hinder men det var för att jag inte höll in bogen på honom ordentligt, men annars tyckte jag det gick super!
 
Nu ska jag hoppa honom igen och få lite pli på honom. Han är rolig att hoppa så det ska bli väldigt kul nu när jag ändå inte kan vara med på Sune. Ska hoppa 70 cm denna gången, tycker det räcker!
 
 
Så såg det ut förra gången, denna gången kör vi på en liiite stilrenare runda haha! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback