Visste du att...

2012-10-29 @ 19:08:50 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Varje dag hela höstlovsveckan kommer ni få veta en ny sak om mig som ni kanske inte visste innan, allt mellan himmel och jord. Första får ni nu på direkten! Låter det som en bra idé? :)

... jag fick mycket beröm över min sits när jag var mindre!
Vad hände sen liksom, haha! När jag var yngre var det en naturlighet att vara rak i ryggen, ha tummen överst och nertrampade hälar och det fick jag också cred för vilket självklart var roligt. Sedan tog det ett bra tag för mig att hitta känslan för att rida hästen i form men sitsen fanns där. Idag (som ni vet) behöver jag träna på min sits, för den har rent ut sagt blivit usel! I hoppningen går det bra men i dressyren vet jag inte riktigt hur jag sitter. Ska försöka träna tillbaka så att det är naturligt med en bra sits, för det är det inte för tillfället! ;)
 
Har inga bilder på min sits när jag var mindre men ni får en som exempel på hur dålig den är nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback