Vintern är här..

2012-10-27 @ 18:53:51 | Hanna • Fleche Gallant | © DailyHorses 2013
Shit vad kallt det är ute! Flechen har vintertäcke på och jag har både underställ och dunjacka när jag går till stallet, fyy! När jag kom till stallet idag var även banan delvis frusen! Det är för sjutton bara Oktober och det ligger snö och banan är frusen, så inte okej!
 
Men bestämde mig för att hoppa lite ändå, det översta lagret på banan har tinat tack vare solen så det var inga problem att rida som tur var! Världens snällaste pappa följde med och hjälpte mig att bygga och höja hinder, guld värt! Flechen var pigg och hoppade som sjutton idag. Så himla duktig!
 
Har en liten film som jag ska klippa ihop så ska ni få den sen :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback