Varför jag började blogga

2012-10-18 @ 12:12:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Fick önskemål av Philippa att skriva ett inlägg om varför jag bestämde mig för att börja blogga, och vad som får mig att fortsätta att sitta varje dag och skriva inlägg till helt främmande människor som faktiskt uppskattar det.
 
Ja du, så varför började jag egentligen att blogga? Det var någonting som var väldigt "inne" när vi först startade bloggen. Någonting som många gjorde och jag antar att jag också till en början ville veta hur det var att driva en blogg och om det var någonting för just mig.
 
Jag ville skapa reaktioner och dela med mig av just mina åsikter kring allt med hästar och allt runt omkring. Få folk att se saker ur min synvikel men också för att få svar på hur andra såg på det och på så sätt skapa en disskusion. Det var anledningen att jag först bestämde mig för att starta en blogg.
 
Jag upptäckte ganska snabbt att jag tyckte det var väldigt roligt att blogga och att kunna ge mina åsikter till folk jag inte har en aning om vilka det egentligen är. Men trotts det så kommer fortfarande mina åsikter och tankar fram och det är väldigt häftigt och väldigt roligt. Därför har jag fortsatt att blogga och gör det dagligen. Såfort det kommer upp ett disskusionsämne i skolan eller någonting jag läser och har en egen åsikt så formas ett inlägg i huvet och jag vet exakt vad jag ska skriva till er och hur jag ska uttrycka mig. Innan jag har hoppat av hästen efter träningen har ett inlägg börjat ta fart i skallen om hur jag på bästa sätt ska beskriva dagens träning för er läsare för att alla ska få ut så mycket som möjligt av inlägget.
 
Bloggen är någonting jag tycker är himla roligt och det är dubblet så kul att blogga just nu när jag vet att det är så himla många som läser och som tar sig tid att kommentera. Då blir det mycket lättare att sätta sig framför datan och knappa in ord till er alla även de dagar då det känns tyngre.
 
Utan er är bloggen ingenting och utan er hade jag aldrig orkat sitta här varje dag. Det är jättekul när ni kommenterar vad ni tycker och tänker när ni läser inläggen, keep up the good work and I will do it to ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback