Underbart

2012-10-13 @ 15:00:56 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Åh vilken mysig uteritt det blev! Jag och Becca red alltid ut ihop för nått år sedan och var helt vilda. Men det var när hon hade sin gamla häst och när hon fortfarande bodde hemma.
Nu blir uteritterna allt glesare och herregud vad jag har saknat det! Jag och Becca på busiga pollar ute i skog och mark, det är lycka♥
 
Det finns nog faktiskt inte mycket som slår att rida ut med underbara vänner, sitta och snacka om allt och ingenting och samtidigt ha så himla roligt. Det är någonting jag saknar grymt mycket. Får försöka att boka in fler uteritter med bästa Becca och Soya när hon är hemma på helgerna! ♥
 
 
Bästa Becca med föst sin gamla häst, underbara Bisse och under den hennes nya häst Soya!♥
 

Kommentarer
Postat av: Becca

Oh va söt du är! Har saknat det med, grymt mycket så att det inte finns! <3

2012-10-15 @ 21:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback