Tröttare än tröttast

2012-10-23 @ 19:24:20 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Mår bättre och bättre för varje dag som går men känner mig fortfarande inte helt kry, usch vad jag hatar att vara såhär sjuk -.- En förkylning går jobba med och man kan göra lite saker iallafall, nu ligger jag mest i sängen och tycker synd om mig själv :P
 
Som ni säkerligen märkt så har jag verkligen ingen blogglust just nu när jag inte gör annat än att titta på film på dagarna. Har ingen motivation eller idéer till roligare inlägg heller. Så det får vänta tills jag blir frisk helt enkelt..
 
Vilket jag hoppas är imon eftermiddag så jag kan åka och träna, men vi får se helt enkelt! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback