Trim x 2

2012-10-26 @ 10:56:00 | Hanna • Bornyr | © DailyHorses 2013
Blev två hästar trimmade igår, självklart var den ena bästa Bonny!
 
Hon var lite lat och ville inte riktigt jobba igenom igår så vi galopperade över lite bommar för att väcka henne. Det gjorde susen, sötnosen! Skuttade även över en liten grind på ca 60cm några gånger mest för att känna på det lite och se avstånden. Gick fint och Bonny lyssnade bra.
 
Sen dressyrmuppade jag mig resten, men shit, det är en sån känsla att rida på denna underbara hästen! Skulle bara testa mest för skojsskull hur liten volt det gick att göra om man samlade galoppen så mycket som möjligt, alltså som en liten galoppppiruett. Och vad gör Bonny? Jo hon samlar upp sig sätter sig på baken och vänder runt utan vidare ansträgning! Det var säkerligen inte den snyggaste eller mest centrerade piruette men va sjutton, de funkade?!
 
Underbara hästen, åh vad jag är glad och tacksam att jag får rida och även tävla på henne♥
 
Fullkomligt älskar bilden♥
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Gud vad kul!:D

2012-10-26 @ 21:39:00
URL: http://Slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback