Tillbaka i sadeln

2012-10-24 @ 19:29:12 | Hanna • Fleche Gallant | © DailyHorses 2013
Kunde inte hålla mig, idag blev det uteritt och lite hoppning av stockar även om jag inte är frisk!
 
Var så grymt irriterad över att jag inte fick hoppträna idag så jag surade ihop lite. Samtidigt som jag inte får ledigt på fredag vilket gjorde det hela ännu värre! Och Flechen ville verkligen hoppa stockar, han sa det till mig (A)
 
Pigg som satan var han iallafall och jag var glad att jag valde pelhammet annars hade jag aldrig kunnat stanna! Haha så himla söt är han när han skuttar iväg och slänger med huvudet bara för att man tar lite i honom. Överlag väldigt fin på stockarna måste jag säga. Allt blir med naturligt för honom ute, framförallt hoppningen! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback