Tillbaka efter träningen

2012-10-16 @ 21:30:10 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013

Oj vad roligt det har varit idag! Bonny var skit taggad och hoppade in i transporten imorse! Träningen gick jätte bra. Kanske inte alltid 100% men vi hade galet roligt och överlag tyckte jag att det gick jätte bra! Skit nöjd iallafall och någonting jag mer än gärna gör igen! :D

Berättar mer ikväll, nu ska jag äta lite lunch innan pappa kommer och hämtar mig och vi beger oss upp till Fleche. Fullt ös som vanligt ni känner väl mig vid det här laget inte en lugn stund ;)

/Hanna


Kommentarer
Postat av: Hanna

haha, har en känsla av att detta skulle ha kommit upp tidigare? :D

Svar: haha ja den där blogg.se appen är rätt värdelös måste jag säga :P
dailyhorses.blogg.se

2012-10-16 @ 21:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback