Tidig morgon

2012-10-30 @ 07:52:06 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013

Det är nog bara jag som går upp såhär tidigt när man har lov för att åka till stallet. Men mysigt är det så jag klagar inte! Har tagit på mig så mycket kläder jag bara kan få på mig för idag ska det inte frysas, risken är att jag svettandes ihjäl istället :P

Kommer att vara på sjövik hela dagen idag. Pappa hämtar upp mig vid halv fem efter jobbet och då åker jag direkt till Flechen för en uteritt i mörkret, mysigt!

Ska försöka uppdatera er under dagen men täckningen är kass här ute så vet inte hur bra det går. Annars har jag lite tidsinställda som dyker upp under dagen :)

/Hanna


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha du är absolut inte ensam om att gå upp tidigt för att åka till stallet, steg upp kvart över 6 idag bara för att åka dit ;)

2012-10-30 @ 08:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback