Tävling!

2012-10-16 @ 13:15:00 | Hanna • Bornyr | © DailyHorses 2013
Nu är det snart äntligen dags för lite tävlingar igen! Har varit alldeles för länge sedan jag tävlade på riktigt sist!
Men nu är det som sagt äntligen dags igen, ska bli så himla roligt!
 
10/11
Då är det lokal ponnyhoppning hemma på jfk och både Sanni och Boy ska få vara med, det blir vår sista lokala tillsammans </3 Sanni ska hoppa en LD+5 alltså 85 cm. Vårt ända mål är att ha roligt och att komma över alla hinder. Ingen press utan bara tycka att det är skoj men självklart göra vårt bästa för att få en nolla!
Boy ska även han hoppa LD+5 och eventuellt LC. Vet inte riktigt hur det blir än men antagligen så blir det så! Vi ska ha galet kul ihop på våra sista starter och känna att det har varit en otroligt rolig resa vi haft ihop. Han och jag, ett riktigt team!♥
 
11/11
Då debuterar jag både på ny häst och på nya höjder! Japp det är äntligen dags för min och Bonnys debut ihop! :D Det kommer bli så sjukt roligt, hon är ju bara bäst detta underbara fuxsto! Men det är inte bara hästen som är ny, jag ska även hoppa högre klasser än jag nånsin gjort innan. Tidigare har jag som högst tävlat LC+5 men nu är det dags att debutera LB och LB+5 samma dag! Tror inte att höjden kommer att bara något speciellt problem. Bonny har ju tävlat 140cm så en 110 och 115cm bana är ingenting för henne!
 
Det ska bli så sjukt kul och är galet taggad, kan det inte bli november snart?! :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Josefine - frysmärkt likamed utmärkt

Riktigt snygg ponny!

Svar: Tack! :D
dailyhorses.blogg.se

2012-10-18 @ 13:09:50
URL: http://minfux.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback