Spännande!

2012-10-15 @ 21:55:19 | Hanna • Bornyr | © DailyHorses 2013
Oj hur gick nu detta till? Vetti sjutton vad som hände eller hur det hände men hur som helst så ska det blir grymt roligt!
 
Fick ett sms av Erica nu ikväll som undrade om jag inte ville vara med och träna för Svante Johansson under morgondagen. Självklart tackade jag ja till det och efter lite knep och knåp lyckades jag fixa chaufför och transport och grejer så imorgon bär det av till träning med bästa Bonny bak i släpet! :D
 
Första riktiga träningen för mig och Bonny ihop och det ska bli skit kul! Även om jag är jätte nervös, men det klarar vi!
Tagit ledigt från skolan imorgon då jag tränar vid 11.30, men tar bussen tidigt ut till Sjövik för att hjälpa putte med stallet innan det är dags att fixa iordning Bonny för träningen!
 
Galet nervös måste jag erkänna, men det ska bli kul. Bonny kan ju det här så det är bara till att hänga med och göra mitt bästa, det kommer man en bra bit på ;)
 
Jag och världens bästa Bonny ♥
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Oj vad kul! Lycka till! :)

Svar: Tack :)
dailyhorses.blogg.se

2012-10-15 @ 21:58:22
URL: http://teamtc.blogg.se
Postat av: Emma

Vad roligt! När åker du ut imorgon? Tänkte fixa lite jag med, rida tidigt och sen mocka det som behövs

2012-10-15 @ 22:29:48
URL: http://xoffbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback