Söndag

2012-10-28 @ 12:58:00 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Hade en så himla bra dag igår! Halva dagen på tävling med min bästis till ponny, sedan på bio med en bra vän och se en grym film och på kvällen träffa några andra saknade vänner. Gårdagen kunde inte bli bättre helt enkelt!
 
Idag blir det en lugn dag vilket jag kommer behöva, jag är slutkörd efter igår. Ska ta det lugnt hemma och njuta av känslan att inte behöva gå till skolan imorgon och dessutom börja spåna i mitt framtida projekt. I eftermiddag beger jag mig till Bull för lite lösgörande ridning och stallpyssel och ikväll blir det avkopplande framför tvn med film skulle jag tippa. Mysig söndag! :)
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Söt bild!:)

2012-11-02 @ 22:30:05
URL: http://Slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback