Slutet på denna tisdag

2012-10-23 @ 21:51:00 | Rebecka • Bonte Peter | © DailyHorses 2013

Hoppträningen gick prima ballerina tycker jag! Sådan skillnad från i fredags, idag hade jag ett bra flyt, lagom tempo och han lyssnade fint. Båda två var med avslappnade och jag fick en bättre ridning, är supernöjd! Slutade med en bana på en meter där ett räcke ur en sväng blev lite problem för oss men efter ett tag fick vi till det också. Var en klurig och rolig träning och nu ska jag behålla känslan och ridningen till lördag, detta var precis vad jag behövde!

Nej, nu är det dags att plugga in lite engelska innan jag drar mig i säng! Godnatt! :)

/ Rebecka


Kommentarer
Postat av: Elin

Fin bild!:)

2012-10-26 @ 09:17:40
URL: http://Slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback