Skit vecka!

2012-10-24 @ 14:14:33 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Inget har gått som plannerat denna veckan, inte ens min andra handsplanering kommer att gå att genomföra :(
 
Ligger hemma och är sjuk även idag, dödligt tråkigt och jag börjar få slut på filmer att titta på så hoppas verkligen att jag är frisk imorgon! Men det känns så, det är på rätt väg iallafall ;)
 
Blir dock ingen träning för Erica ikväll, känner mig inte så pass bra att det känns värt det. Vill inte riskera att bli sämre nu heller och det är inte schysst mot Flechen att träna om jag inte kan ge honom 100%!
 
Även helgens planer stöp lite.. Ville hänga med Erica till Helsingborg på tävling som ni vet men hon åker redan på fredagmorgon och jag kunde inte vara ledig från skolan en dag denna veckan också.. Så det sket sig tyvärr!
 
Det betyder dock att jag kan vara med på klubbhoppningen hemma på söndag. Sanni ska få hoppa både 80 och 90cm och eventuellt ska Boy få gå 90cm också. Så det blir väl iofs roligt! Funderade på att ta med Flechen också men det blir så himla stressigt då så det får räcka med två hästar denna gången! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback