Skit också!

2012-10-21 @ 12:01:35 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013

Det där med sjuk behövde jag endast nämna för att få världens jävla maginfluensa eller matförgiftning eller nått liknande.. Kvällen och natten har varit ett helvete, men nu börjar jag må lite lite bättre iallafall.

Dock gick alla mina planer i stöpet idag.. Skulle tävlat en klubbdressyr på Boy imorse men det var inte ens att tänka på.. Flechen får vila han också tyvärr. Ska se om jag kan få pappa och åka upp och mocka osv ;)

Skulle även åkt ut till Sjövik o ridit lite men inte det heller. Dagen kommer istället spenderas i sängen under tre täcken med bra filmer, om jag hittar några!

Hoppas ni mår bättre än jag och får en roligare dag! :)

/Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback