Sämst internet

2012-10-11 @ 19:33:07 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Som jag skrivit innan så har jag inget internet hemma just nu, trodde verkligen att det skulle fixas tidigare men nej jag sitter fortfarande här helt utan ett fungerande internet.
 
Anledningen till den kassa uppdateringen det senaste är att min telefon har vägrat att sammarbeta med internetdelningen det senaste. Använder alltså telefonen och delar dess internet för att så internet på datorn. Men det funkar inte helt bra, det är långsamt och ibland fungerar det ju inte alls som sagt.
 
Men jag hoppas att vi ska ha tillbaka vårt bredband innan nästa vecka iallafall så att jag kan uppdatera som vanligt igen! Börjar bli himla trött på att inte kunna blogga ordentligt bara för att internet inte funkar, då tappar man blogg lusten lite också faktiskt. Men som sagt ska ta tag i detta nu så förhoppningsvis kommer ni få tillbaka min bra updatering snart igen med äsvärda och bra inlägg! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback