Min veckoplanering

2012-10-30 @ 09:59:00 | Hanna • Vardag | © DailyHorses 2013
Måndag: Photoshoot med Bull och Flechen, iövrigt lugnt hemma, lite skolarbete.
Tisdag: Jag ska till Sjövik! Flechen ska få en uteritt med Becka och Bull!
Onsdag: Jag åker till Sjövik och spenderar dagen där. Sen åker jag hem och hämtar Flechen för att sedan åka tillbaka till Sjövik och träna för Erica ;) Massa resande, tur att pappa är snäll (A)
Torsdag: Är på sjövik på dagen och sedan med vänner på kvällen♥
Fredag: Ännu en dag ute på Sjövik, bästa! Sen blir det hoppspecialen på kvällen.
Lördag: Ledig! eller rättare sagt inga planer än så länge. Grymt skönt!
Söndag: Även här är jag ledig.
 
Sanna kommer hem på Torsdag så då tar hon Flechen resten av veckan och jag får lite ledigt. Både skönt och tomt, men har å andra sidan tid till massa annat kul då så det är skönt. Dock lär jag åka upp nån dag ändå, har lite att snacka igen med Sanna sen sist ;)
Ska även börja göra om mitt rum i helgen så det lär ta lite tid, men det är verkligen dags för förändring nu! :D
 
Fina kilen idag :D
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Grymt fin outfit! :o:D

2012-10-30 @ 20:41:00
Postat av: Elin

Dööör över schabraket!!:D

2012-11-02 @ 22:28:21
URL: http://Slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback