Lugn dag

2012-10-14 @ 17:09:22 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Inte gjort ett skit mer än jag måste idag. Det har varit riktigt riktigt skönt och jag tänker inte att göra mer nu ikväll heller, så underbart ;)
 
Var som ni vet i Hjo en sväng och kollade när brorsan spelade handboll med sitt nya lag. Men när jag satt där på läktaren kom jag på att va sjutton det är ju världscuphoppning på tv! Tur att man har en Iphone är det enda jag kan säga. Så hela första halvleken satt jag och följde hoppningen i Oslo istället för handbollsmatchen framför mig :P

 
Folk tittade lite snett på mig men men, är man hästtjej så är man! Gick ju bra för Roffe också, alltid lika kul att se honom rida. Han är ju så extremt duktig :)
 
Första gången jag såg Roffe på Carusso LS också, kul att han har så himla mycket bra hästar för de stora klasserna! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback