Klar i skolan

2012-10-25 @ 15:18:46 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013

Färdig i skolan för dagen, känns bra. Fick mycket gjort idag, lämnade in två uppgifter och är nästan klar med en tredje, effektivitet is the shit ;)

Ska bli klar med resten imorgon så jag slipper att sitta och plugga på lovet!

Nästa hållplats för min del blir sjövik, ska bli så himla gött att komma ut dit! Träffa Erica igen, som jag inte träffat på jätte länge bara för att hon tog semester i en hel vecka :o
Blir att rida en sväng på Bonny idag tror jag och sedan åka hem och sova, är nog inte helt kry ändå känner jag ;)

Ha en bra eftermiddag allihopa för det ska jag ha!

/Hanna


Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas du mår bättre snart!:)

2012-10-25 @ 15:42:28
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback