Kall och blöt

2012-10-15 @ 20:24:17 | Hanna • Fleche Gallant | © DailyHorses 2013
Blev en uteritt med bästa Frida och Bull ikväll. Det var lerigt och blött och ganska lamt faktiskt.
Men allting blir så mycket bättre med bra sällskap! :D Trimmade lite på galoppbanan och det gick rätt kasst. Flechen var stel och ovillig till arbete, det tog nästan 40 minuter att rida honom någorlunda avslappnad och mjuk. Och då släppte han ändå itne igenom helt. Herregud vad jobbig han var. Men i slutet släppte han efter i traven iallafall i båda varven så då nöjde jag mig. Orkade inte bråka mer med honom så nöjde mig där. Får ta en ny dust med honom imorgon igen, om jag orkar efter dagen! :D
 
Hahahah vilken gammal och extremt ocharmig bild ¨på mig och Flechen xD
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback