Inte som jag tänkt mig

2012-10-22 @ 14:54:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
ÅH vad det är tråkigt att ligga hemma! Men den glada nyheten är att jag iallafall blir bättre och bättre. Även om jag fortfarnade mår relatuvt dåligt. Men jag har inte tid att ligga här hemma hela dagarna? Jag hade ju full plannering även denna veckan ju!
 
Såhär hade jag planerat min vecka:
Måndag: Dressyrträning för Angelica
Tisdag: Uteritt
Onsdag: Hoppträning
Torsdag: Rida Bonny
Fredag: Hoppspecial? Eller åka till HGB med Erica på tävling
Lördag: HGB
Söndag: HGB och förhoppningsvis trimma Flechen.
 
Hur min vecka antagligen kommer att se ut:
Måndag: Hemma
Tisdag: Hemma, skogstur på Flechen?
Onsdag: Hoppträning? hoppas hoppas hoppas jag blir frisk!
Torsdag: Bonny
Fredag - Söndag: då borde jag verkligen vara 100 igen och kunna åka med Erica!
 
Det ända positiva med att vara sjuk är att få ligga under varma gosiga täcken och glo på film, men börjar tröttna nu... Film förslag??
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback