Godmorgon torsdag

2012-10-25 @ 08:59:00 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Idag blir det en relativt lugn och mysig torsdag. Har ingenting speciellt i skolan och när jag slutat möter jag upp en saknad vän på stan för lite fika och mycket snack! Senare ikväll är det dressyrträning som står på schemat som varje torsdag, roligt och välbehövligt!
 
Idag blir uppdateringen lite bättre också, svårt att hinna med det när det är så mycket i skolan som det alltid är strax innan lov. Men idag ligger det tidsinställda och väntar, känns skönare och mer avslappnande när man vet att bloggen uppdaterar av sigsjälv. ;)
 
Ha en bra torsdag, nu måste jag bege mig mot skolan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback