Fredag

2012-10-26 @ 08:18:10 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Godmorgon, godmorgon! Sista dagen innan lovet idag då, härligt. Kommer ha fullt upp hela dagen så tar det lite lugnt nu på morgonen innan skolan och passar på att uppdatera. Först ska jag ta mig igenom en skoldag men kemiprov och engelskadebatt innan jag slutar klockan fem. Sedan skyndar jag mig hem en sväng innan jag ska till JFK för ridning i hoppspecialen. Efter det blir det att åka till Bull och fixa allting inför tävlingen imorgon, så där kommer det bli en sen kväll.
 
Så såg min fredag ut alltså, vad ska ni ha för er idag? :)
 
Saknar sommaren..!

Kommentarer
Postat av: Elin

Skola, stallet och fredagsmys!:D

2012-10-26 @ 09:16:42
URL: http://Slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback