Förra och denna veckan

2012-10-22 @ 17:03:00 | Rebecka • Bonte Peter | © DailyHorses 2013
Vad hann jag med då, den veckan jag var frånvarande? Hände väl inte jättemycket, hade en superbra dressyrträning med Bull och en mindre bra hoppträning. Bull har blivit klippt och jag har varit i Charlies nya butik och suktat efter de nya kläderna från Spooks och Kingsland, och även mängder med nya schabrak. Om jag hade pengar skulle min garderob varit rätt fylld vid det här laget men nej, har lite annat att spara pengarna till! Annars då, tja ni har inte missat så mycket faktiskt! ;)
 
Denna veckan kommer se ut ungefär såhär:
Måndag - Plugg, plugg och springa en sväng. Frida rider Bull!
Tisdag - Hoppträning för Erika
Onsdag - Uteritt och galoppträning
Torsdag - Dressyrträning för Veronica
Fredag - Hoppning med hoppspecialen, utan Bull
Lördag - Tävling i Vetlanda, LD och LC
Söndag - Bara en lugn söndag
 
Har rätt mycket i skolan denna veckan men det är bara att stå ut och se fram emot höstlovet nästa vecka. Nu kör vi sista veckan innan vi äntligen får det lite lugnt!
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Lycka till på tävlingen!:D

2012-10-22 @ 20:08:22
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback