Fel av mig

2012-10-04 @ 08:07:31 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Tar tillbaka det där jag skrev igår att jag inte blir skoltrött eftersom jag bara är inne i skolan tre dagar i veckan. Vaknade imorse och kan lova att det tog emot något sjukt att kliva upp i sängen och dra sig mot skolan.. Skoldagen har inget kul alls idag då mina lärare vägrar låta mig åka ut till Erica och rida Bonny på projekttiden, istället ska jag sitta inne i skolan och uggla, arg Hanna!
 
Men efter skolan kan dom inte stoppa mig ;) Då tar jag första bästa buss och beger mig ut till bästa Sjövik! Bonny ska ridas och småhoppa lite, kommer bli lika underbart som alltid ;)
 
Finaste Bornyr, snart är det tävlingsdags också ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Har du någon tävling planerad än? Hur lång tid får projektet ta? :)

Svar: jfk 11/11 blir första :) allt ska va slut och sammanställt innan studenten så jag har våren på mig också ;)
dailyhorses.blogg.se

2012-10-04 @ 12:29:32
URL: http://xoffbeat.blogg.se/
Postat av: Sara

går du på real gymnasiet? :)

Svar: ja det gör jag..
dailyhorses.blogg.se

2012-10-04 @ 12:46:41
URL: http://mingus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback