En och en halv dag kvar

2012-10-25 @ 16:09:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Till ett underbart höstlov! ♥ Jag har varit väldigt trött i veckor nu så det ska bli så himla härligt med lite ledighet och bara ta det lugnt. Det är just så mitt höstlov kommer vara, bara ta det lugnt hemma, tillbringa mycket tid med Bull och med vänner. Måste tyvärr ägna endel av tiden till plugg då den listan kan göras ganska lång men tiden kommer räcka till när man har hela dagarna och nätterna på sig. Kommer också börja spåna i ett litet projekt jag har under höstlovet, får se hur långt jag kommer på den fronten. Det är någonting jag velat länge så ska ta tag i det då när jag har tid. Åh önskar att lovet vore några fler veckor bara! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback