Det bästa och värsta med Flechen

2012-10-19 @ 15:43:00 | Hanna • Fleche Gallant | © DailyHorses 2013
Tanja och Philippa ville veta vad jag ser som Flechens bästa samt sämsta sidor. Så jag gör helt enkelt en plus och minus lista ;)
 
+ Han inställning till hoppningen, han vill alltid göra rätt, bjuder alltid på hinder och skulle aldrig stanna om man inte låg riktigt riktigt fel.
+ Hur han gör rätt när jag gör det, även om det ibland kan krävas lite övertalning.
+ Han utvecklingspotential, det finns alltid nått nytt att jobba på som alltid kan bli bättre!
+ Han är grymt tacksam att mocka hos ;)
+ Hans personlighet, han är en väldigt mysig häst som är lätt att tycka om, även om han inte alltid är den mest sociala hästen i alla lägen så är han väldigt lätt att tycka om!
 
- Hans fjanterier, han låtsas att vara rädd för allt möjligt, framför allt när man rider ut och det är dödligt jobbigt!
- Hans tendens till att lägga in travsteg innan hindren. Visst att han har lärt sig att rädda upp situationen genom att göra så, men det fungerar inte i längden och det är grymt irriterande att han lägger in dem när han inte orkar hålla galoppen.
 
Det var det jag kunde komma på just nu, men det finns säkerligen många fler båda plus och minus ;)
 
Fina killen ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback