Äntligen fredag

2012-10-12 @ 08:38:19 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Godmorgon på er alla, äntligen är det fredag visst är det underbart? ♥
 
Fast egentligen borde jag väl inte klaga på att jag har mycket att göra i skolan eller liknande. Det är rätt soft som vanligt faktiskt. Jobbar man på när man är i skolan så är det inte alls jobbigt att hänga med och det känns så grymt skönt. Att inte behöva lägga min fritid på skolan utan ha kvar den till det man verkligen vill göra istället! :D
 
Idag är det ridning som gäller, i hoppspecialen, hade första lediga dagen från hästryggen på hur länge som helst igår, både lite skönt men också väldigt tråkigt. Är man så van vid att verkligen rida varje dag blir det lite tomt den dagen man väl itne rider. Men jag hade ju fullt upp med att klippa Bonny igår så hon kände sig iallafall omtyckt och fin ;)
 
Ikväll hoppas jag på Sanni eller Boy, kan inte riktigt bestämma mig för vem jag verkligen vill ha. Det är ju en lokalhoppning i November och det blir min sista med både ponnysarna, så behöver hoppa båda innan dess men det finns ju rätt gott om tid än så länge!
 
Ha det bra så hörs vi när jag kommer hem från skolan i eftermiddag!
 
Älskade ponnyn♥♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback