Ännu en veckoplanering

2012-10-01 @ 18:27:27 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Vet inte vad ni tycker om det här med veckoplaneringar som alltid kommer på måndagar, är det något ni tycker är kul eller intressant att läsa? Annars känns det lite onödigt att skriva dem ;) Haha ifall de finns nån som vill veta hur denna veckan kommer att se ut iallafall så får ni det här:
 
Måndag: Vilodag för både mig och Flechen, han skrotar i hagen och jag sover lite extra ;)
Tisdag: Trim på banan för Flechens del, lösgörande arbete.
Onsdag: Hoppträning för bästa Erica!
Torsdag: Medryttaren rider Flechen, Jag är på Sjövik och rider Bonny!
Fredag: Flechen vilar och jag har hoppspecialen som alltid
Lördag: Skogstur på Flechen
Söndag: Skogstur igen, kanske några stockar? ;)
 
Får se hur mycket annat jag har för mig i helgen, kanske beger mig ut en extra sväng till Sjövik och rider Bonny? Får checka av det med Erica, är lite sugen faktiskt ;)
 
Nå vill ni att jag fortsätter med dessa inlägg eller känns de tråkigt att läsa om varje vecka? :)
 
Jag och monster i helgen, rätt stiliga ändå under all lera och regntäcket ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

Fortsätt med dem! :) alltid kul att Läsa!

2012-10-01 @ 19:54:26
URL: http://teamtc.blogg.se
Postat av: Irene

Fortsätt,får man lite tips själv va man ska göra med pållen =)

2012-10-02 @ 07:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback