Ändrade planer

2012-10-19 @ 12:06:17 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Tanken var att jag skulle ta det lugnt idag och bara softa efter skolan innan det var dags att åka upp till hoppspecialen. Men så blev det inte, varför ta det lugnt när man kan stressa runt och göra lite nytta istället? ;)
 
Åker till Sjövik direkt efter skolan även idag. Han bara rida två igår så ska verklgien förssöka hinna med att rida tre stycken idag istället. Tror alla ska vila imorgon så det blir bäst om alla får gå idag :)
 
Sen blir det att skynda sig till jfk och hoppa lite innan det blir en tidig kväll för min del. Börjar jobba 06.00 imorgon så känns som om jag har lite sömn att ta igen innan dess ;)
 
Får se om jag rider Bonny idag med eller om det blir några andra ;)
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad fina ni är ihop!:D

2012-10-19 @ 14:41:24
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se/
Postat av: Sofia :)

Varför bloggar inte Rebecka just nu? :)

Svar: Jag vet faktiskt inte om jag ska vara helt ärlig, det är ingenting hon har sagt till mig överhuvudtaget. Men jag gör mitt bästa för att hålla igång bloggen själv och hoppas att det uppskattas ändå :) Kram Hanna
dailyhorses.blogg.se

2012-10-19 @ 18:39:31
URL: http://sagoponnisar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback