6 Oktober

2012-10-06 @ 10:02:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
God morgon på er!
 
Jag som vanligtvis är världens tröttaste människa är idag pp tidigt för att hinna med allt precis som vanligt ;) Idag är det ändå relativt lugnt, har inte allt för mycket att göra vilket känns väldigt skönt!
 
Drar mig strax upp mot Flechen för att fixa stallet och allt det vanliga samt att rida ut en sväng på min lilla prins. Dock lär underlaget vara kasst så vet inte hur mycket ridning det lär bli men ut i skogen ska vi iallafall en sväng som lite omväxling mot banan och ridhus som han har sett mycket av det senaste säger han ;)
 
Efter det ska jag cykla hem o släng i min lite käk innan jag drar mig ut till Sjövik! Ska rida Bonny en sväng är tanken men jag lär väl rida någon mer, precis som vanligt. Men jag klagar inte, alltid lika underbart att få glassa omkring på Ericas fina tävlingshästar! Bonny ska nog få lite trim i ridhuset iallafall så att jag hittar lite fler knappar på henne och så vi lär känna varandra, kommer bli skit bra det här tror jag! :D
 
Kass bild men hästen är finast iallafall♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback